HAYALI GÜNLÜK BÖLÜM 1 / 7. BÖLÜM

 Bir zamanlar, uzak mı uzak bir şehir vardı. Timmy adında bir süper kahraman yaşardı.  Timmy'nin uçabilme gücü vardı ve o bu gücünü zor durumdaki insanlara yardım ederek kullanırdı. O masum insanlara, ihtiyaçları olduğunda yarım ederdi. Bir gün, Timmy şehrin etrafında uçarken, o sorun yaratan bir grup kötü adamlar gördü. Hiç düşünmeden, onlarla yüzleşti.  Kötü adamlar Timmy'i gördüğünde şok oldular, ama onlar kolayca pes etmemeye karalıydılar. Timmy masum insanaları kötü adamlardan korumak için özel güçleriyle cesurca savaştı. Ama savaş sırasında, kötü adamlardan birinin şehre büyük bir bomba yerleştirdiğini fark etti ve bunun şehre çok büyük zarar vereceğini biliyordu. Hızlı düşünerek, timmy bir fedakarlık yaptı. O bombaya doğru uçtu ve onları sıkıca yakaladı. Yeterli zamanının olamayacağını bilerek kaçar. onun bütün kuvveti ile, o yükseklere uçtu ve onu gökyüzünde attı. insanlar şehir merkezinde timmy için tezahürat yaptı, onun cesaret ve fedakarlığı için minnettarlar. Kötü insanlar tutuklanmıştı, ve  tekrardan timmy'nin nefes kesen kahramanlık eylemi için teşekkür ettiler. o günden itibaren, timmy özel güçlerini masum insanları kurtarmak için kullanmaya devam etti. Bütün polisler teşekkür etti ve ona kahramanlığı için bir ödül verdiler. Ama o şunları söyleyerek o ödülü kabul etmedi. " ben bunları ödül almak için yapmadım, masum insanlar için yaptım. onların bana teşekkür etmek için bana minettar olmaları yeterli 

villains - kötü adamlar 

innocent * masum 

super hero / süper kahraman

award & ödül 

tightly = sıkıca

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY