HAYALI GÜNLÜK BÖLÜM 1 / 8 HAYALI GÜNLÜK

 Bir zamanlar, küçük samimi bir kasabada, iki tane çok iyi arkadaşlar yaşardı ve onların isimleri ben ve maya idi. Birlikte maceralara gitmeyi çok severlerdi. Özellikle yeni bir yer keşfetmeyi içerdiğinde. güneşli bir sabah, onlar onların köyünde sadece yeni bir kasaba açıldığını duydular. Heyecanla, buna bir bakmaya karar verdiler. çünkü onlar markete yaklaştıklarında sırada bekleyen uzun insanlar gördüler. Ben sabırsız hissetti, ama maya söyledi," sabırlı olalım, ben. GÜZEL ŞEYLER SABIRLI OLANA GELİR." Bu yüzden, onlar sıraya katıldı ve bir şey hakkında sohbet ettiler.  piyasada bulmayı umuyordum. Son olarak, girme sırası onlardaydı. Onlar raflarda bir çok kaliteli şey gördüler ve onlar her şeyi almayı denedi. Onlar marketin etrafında zevkle yürüdüler. Ben'in gözleri parladı lezzetli kurabiye örnekleri satan bir tezgah gördü. çok lezzetli! " o haykırdı maya'ya bit tane teklif ediyorum. Ayrıca onlar şarkı söylerken bir tane ahır buldular," oyuncakta indirim yap." Maya'nın gözleri heyecandan parladı. onlar hangi oyuncakların indirimde olduğunu görmek için oraya gittiler. onlar dışarıdaki her biri seçilmiş oyuncakları sevdiler. Daha sonra her köşedeki marketi keşfettiler, onlar kollarıyla ayrıldılar ve güzellikle kasa doğru koşdular. Daha sonra çıkışın yanında durdular, onların doldurmak için üç tane alışveriş sepetleri vardı. ben alışveriş poşetini doldururken maya şöyle dedi kasiyeri tut değiştir. çünkü onlar eve yürüdü. ben söyledi, bu gün farklıydı ama eğlenceliydi. maya arkadaşlarına geçirdikleri o güzel anlar için teşekkür etti 

delicious - lezzetli 

 impatient * sabırsız 

check it out / buna bir bak 

cozy & samimi 

pleasure = zevk 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY