HAYALI GÜNLÜK BÖLÜM 1 7. HAYALI GÜNLÜK

Bir zamanlar, çok uzak da bir şehirde, timmy adında bir süper kahraman yaşardı. Timmy'de uçma gücü vardı ve insanları kötülerden korumak için onlara yardım ederdi. O daima masum insanlara yardım etmek için hazırdı. Bir gün, timmy şehrin etrafında uçarken, O sorun yaratan bir grup insan gördü. Hiç tereddüt bile etmeden o kötü adamlarla yüzleşdi. Kötü adamlar timmy'i gördüklerinde şok oldular, ama kolay kolay pes etmeye istekli değillerdi. Timmy onlarla cesurca savaştı. timmy masum insanları hötü adamlardan korumak için onun özel güçlerini kullanıyor. ama savaş sırasında, kötü adamlardan birinin şehre büyük bir bomba yerleştirdiğini fark etti ve bu bomba şehre çok büyük zararlar verebilirdi. Hızlıca düşünerek fedakarlık yaptı. O bombaya uçtu ve onu sıkıca yakaladı, o kaçmak için yeterli zamanın olmadığını biliyordu. onun bütün kuvveti ile, yükseklere uçtu ve onu fırlattı. şehirdeki insanlar timmy için tezahürat yaptı, timmy'nin cesareti ve fedakarlığı için minnettarız. Kötü adamlar tutuklanmıştı, ve timmy'nin nefes kesici kahramanlığı sayesinde şehir tekrardan güvendeydi. o günden itibaren, timmy süper gücünü masum insanları kurtarmak için kullanmaya devam etti. bütün polisler timmye teşekkür etmek için ona ödül verdiler. ama o ödülü kabul etmedi ve o şu sözleri söyledi. " ben bunları ödül almak için yapmadım, ben masum insanları korumak için yaptım." onların teşekkürleri minnettar olmak için yeterli. 

innocent - masum 

tightly * sıkıca 

explode / patlamak

heroims & kahramanlık 

arrested = tutuklanmış

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY

MY İMAGİNARY DİARY